2.12.2015 – Dny mladých interpretů

Tamara BLÁHOVÁ  –  klavír

Johann Sebastian Bach : Partita č. 2 c-moll  –  Sinfonia

Fryderyk Chopin : Etuda f-moll, op. 10 č. 9

Claude Debussy :  Etuda C-dur „Pro pět prstů“

Fryderyk Chopin : Balada F-dur, op.38

Leoš Janáček : Po zarostlém chodníčku II. řada: I. Andante, 4. Vivo

Bedřich Smetana : Zaniklé štěstí a Útěcha z cyklu Sny, Na břehu mořském –  koncertní etuda

Hana HÁNA  –  flétna

Klavírní spolupráce Inna ASLAMAS 

Otmar Mácha  :  Variace pro flétnu a klavír
Adagio  –  Poco animato  –  Grave, tempo rubato  – Allegretto con moto  –   Molto vivace. Adagio

Rudolf Růžička : Nomos II. – „Psilé Aulésis“

Jan Novák  :  Choreae vernales
I . Con liberta. Allegretto  –  II. Andante, agitato III. Lento. Allegro, Tranquillo, Allegro

Koncertní sál Konzervatoře  v Brně, Lužánecká 14

Středa 2. prosince 2015 v 19 hodin

Tamara BLÁHOVÁ  (1996)

navštěvovala Základní uměleckou školu ve Slavkově, nejprve hru na zobcovou flétnu, potom hru na klavír u paní Mgr. Jany Jelínkové. Zúčastnila se několika soutěží, a to jak ve hře na klavír, tak ve hře na zobcovou flétnu. Od roku 2012 pokračuje ve studiu na Konzervatoři v Brně ve třídě prof. Renaty Bialasové. Dvakrát se zúčastnila klavírní soutěže Pro Bohemia Ostrava, kde v roce 2014 získala 2. cenu, účinkovala na výměnných koncertech konzervatoří a pravidelně jezdí na klavírní kurzy v Mikulově. V letošním roce se zúčastnila spolu s Melanií Šohajovou Schubertovy soutěže pro klavírní dua v Jeseníku, kde získala 3. cenu.

Hana HÁNA  (1991)

pochází z Brna, ve čtyřech letech začala hrát na zobcovou flétnu, v pěti na housle, věnovala se také baletu, divadlu a jazzovému zpěvu. Od třinácti let hraje na příčnou flétnu. Pod vedením Marie Škárkové získala řadu ocenění na  různých soutěžích. Konzervatoř Brno studuje již šestým rokem ve třídě prof. Boženy Růžičkové. Nejčerstvější její ocenění je 3. cena na mezinárodní soutěži Flautiada. Zúčastnila se interpretačních kurzů a aktuálně se věnuje přípravě na turné po francouzské Provence. Tam předvede v prostředí starých románských kostelů mimo jiné i vlastní tvorbu, založenou na flétnové a hlasové improvizaci.

Napsat komentář